?

Log in

Previous 10

Sep. 1st, 2006

RADFORD

Well I haven't posted anything here in a while. That always seems to be the one thing I say when I write on LJ. I am in collge now, RADFORD UNIVERSITY. Last night I went to the Hooka Bar right down the street with some people and tonight I am making a little trip with my fellow Rugby ladies to V.Tech to see some other Rugby ladies... and drink... of course. I had practice at 4 til 6 and I am wore out. I am going to die by the way so if I disapear forever them you will know I was killed by some crazy giant rugby woman.

Anyways I hope everyone on here that i really haven't kept intouch with is doing well. If any of you want to get ahold of me check out my myspace; user name Tab. Or e-mail me at ttavenner@radford.edu I don't write here much but I have been droppin by and readin up on everybody.

Michael...I can't beleive Pluto is not a planet anymore, its just weird.
Gabby... good luck at VCU, I'll see ya around.
Chandra...CHANDRA?!?!?!?!
Sara...love you!

Jan. 1st, 2005

kissing thingy mabob.

caps means I have.
Italics means I want to.
Nothing means I haven't.

Kissing Survey

ON THE CHEEK.
ON THE LIPS.
ON THEIR HANDS OR FINGERS.
IN MY ROOM.
IN THEIR ROOM.
OF THE SAME SEX.
OF THE OPPOSITE SEX.
RELATED TO ME.(not like a kiss kiss but a hi i guess i am suppose to hug and kiss you type)...if thats makes any sense.
YOUNGER THAN ME.
OLDER THAN ME.
WITH JET BLACK HAIR.
With curly hair.(i want to)
With blonde hair & blue eyes.(not that i can recall)
With flaming red hair.(NO)
WITH STRAIGHT HAIR.
SMALLER/SHORTER THAN ME.
BIGGER/TALLER THAN ME.
With a lip ring.
Who was drunk.
Who was high.
WHO I JUST MET.
WHO WAS HOMOSEXUAL.(oooo oooo i am... i am)
WHO I DIDN'T REALLY WANT TO KISS.
ON A HOLIDAY.
Who was going out with someone close to me.
Who was my good friend's brother or sister.
Who had been/is in jail.
In a graveyard.
AT A SHOW OR CONCERT.
At the beach.
In a pool, jacuzzi, or some type of water.
WHO WAS OLDER/YOUNGER THAN ME, NOT LEGAL FOR ME TO HAVE SEX WITH.
WITH DYED HAIR.
WITH A SHAVED HEAD.
WHO WAS/IS MY GOOD FRIEND.
WHO WAS/IN A BAND.
Who has tattoos.
WHO IS OF COMPLETEY DIFFERENT RACE THAN ME.
In the rain. (no but i really want to)
In another continent besides where I was born.
With an accent.
With an std.(*shivers*)gross
On a boat.
IN A CAR/TAXI/BUS.
On a plane.
At the circus/carnival.
With a missing body part.
IN THE MOVIES.
ESKIMO STYLE.

Sep. 27th, 2004

Ha ha ah ha

yea i um haven't written in here in a while but i have been reading other peoples journals and such. my mother is insane and pretty much said if i don't change my mind and choose to be straight she will burn all my "gay" clothes and send me a boarding school. i think it would be a good idea to go to a boarding school but it would ruin all my plans which would suck ass. Today i had way too much homework so i stayed after to do a bit and them went with Kayleigh(iunno how to sp. it her way so if its wrong i am sorry) and gabbi to Kayleigh's house. i like her room its kinda like mine. Then we went to Fox's and looked at guitars and yesh.

saturday i had to help out with this yard sale our school was having and then Barker drove me and Sorida(o i know i am sp. that one wrong but o well) to her house and then we went to a concert at TJ. OMG that school is like so fuckin rich its not funny. i like their pool tables. i tok like two rolls of film and i am trying to finish the roll i have in my camera. then i think i am gonna start lookin around for a place to work so i can save money. i really want to develope these pictures and i need money... so yeah.

One of my teachers is gonna look up this gay boarding home for me and get all the info for me b/c i can't live my mother i have tried but she is just killing me faster. omg i can't stand the way she acts its ridiculous. well i have to go finish some work and then i have to go buy a card for my fav. teacher mr payne and make a cake to take in for his birthday tomorrow. He got married on his birthday... thats so cute. all my friends and students that have known him for a while are planning a party for him. it shall be fun. but yes that is my story the end. i am sure i will thik of more things i could have written when i get off but oh well.

oh oh oh, there is a GSA Pizza party thing on 0ct 16 at Nova or something and the Gay/Lesbian/Bi/Trans film festival is oct. 14th to 23rd or something like that. me and a few friends want to go but i dunno if i can or not. anyhoo i gotta go.

Ha ha ah ha

yea i um haven't written in here in a while but i have been reading other peoples journals and such. my mother is insane and pretty much said if i don't change my mind and choose to be straight she will burn all my "gay" clothes and send me a boarding school. i think it would be a good idea to go to a boarding school but it would ruin all my plans which would suck ass. Today i had way too much homework so i stayed after to do a bit and them went with Kayleigh(iunno how to sp. it her way so if its wrong i am sorry) and gabbi to Kayleigh's house. i like her room its kinda like mine. Then we went to Foxe's and looked at guitars and yesh.

saturday i had to help out with this yard sale our school was having and then Barker drove me and Sorida(o i know i am sp. that one wrong but o well) to her house and then we went to a concert at TJ. OMG that school is like so fuckin rich its not funny. i like their pool tables. i tok like two rolls of film and i am trying to finish the roll i have in my camera. then i think i am gonna start lookin around for a place to work so i can save money. i really want to develope these pictures and i need money... so yeah.

One of my teachers is gonna look up this gay boarding home for me and get all the info for me b/c i can't live my mother i have tried but she is just killing me faster. omg i can't stand the way she acts its rediculous. well i have to go finish some work and then i have to go buy a card for my fav. teacher mr payne and make a cake to take in for his birthday tomorrow. He got married on his birthday... thats so cute. all my friends and students that have known him for a while are planning a party for him. it shall be fun. but yes that is my story the end. i am sure i will thik of more things i could have written when i get off but oh well.

oh oh oh, there is a GSA Pizza party thing on 0ct 16 at Nova or something and the Gay/Lesbian/Bi/Trans film festival is oct. 14th to 23rd or something like that. me and a few friends want to go but i dunno if i can or not. anyhoo i gotta go.

Sep. 4th, 2004

(no subject)

Yesh well i saw Without a Paddle last night with Goppy and it was pretty good. AND i got a myspace so if anybody has one they can check it out. my user name is Tiddy there as well. i got my hurrr cut again and its shorter and i like it and i am happy and yes. i am thinking of trying to work at pet smart. anyhoo gabbi is bein silleh and i have to go. :P

Aug. 23rd, 2004

heh

yesh well i haven't updated in a long time and since it twas the first day of school and i am at goppy's i figured now would be a good time. i have a bitch for a english teacher i miss ms.torpey she was the best... plus she was so cute. i have all my main courses in one day and my electives in the other.
1. algebra 2- Hu, L.
2. AVID- Payne,F. (wOOt! cool teacher, plus he was the first adult person i came out to)
3. US/Va History- Schill
4. Tech. Theatre- Barker, S (tech. good... Barker bad.)
5. English 11- Kelly(*cough* bitch)
6. Weight training and cond.- Powers(awsome guy)
7. Physics- Dunkar(rookie teacher...heh)

those are me classes and yesh.

OMG yesterday i went with my mother and her boyfriend to take his mom out to lunch for her b-day and he saw a huge SUV with a rainbow gold sticker on the back and was like"look they're gay" and we drove past the car and of course it was this lady(majorbutch-theres no prob with that). he said "as long as they don't try adopting kids i'm ok because i think thats something really confusing for a kid to grow up with. omg i was about to kill him from behind the seat. if my mother was there i would have with out a doubt. then we ate at this cool Irish pub and they have tables outside for you to eat so when we walked out there was this table with four ladys that i picked up on my gay-dar and i through a hand up to them as they nodded to me. when we were pulling out of the parking lot he saw their car with a rainbow stripe ont he backa and a equal rights sticker. "look another one they're all over". thats right bitch we're all over the place god i hate that guy. i want out, i need out. bah...

anyhoo me and gabbi walked to Perk's Cafe and hate BLTs and coffee. that was fun but it was hot as ass outside. i can't wait til i get my truck. i should be getting some cash this weekend so i can cut my hair and buy some shit for school and i think i might color my hair or get it straightened. then... i am gonna start packing some stuff i dunt want m mom to take and store it at m dads til i can move it b/c i may move or summet like that. then depending on how that goes i may sell m guitar and amp and lap top, get a new lap top and yesh.

today was cool i guess i got to see everybody at school, but i still have to go home at the end of the day so life is still a bitch. my mom is throughing away m shit and she called my dad and told him to tell my aunt cindy and my grandmother to stop buying me jeans. shirts, and shoes, that shes gonna start throughing away my clothes and MAKING me dress like a "girl"(a straight one)
but i say no!!! i dunt like the shit she likes and plus i just feel out of plac wearing that shit. Carlos got back from Ireland yesterday to come to school today, and all me friends have graduated.:( Everyone is gone... wtf. i dunt have a Elena to give my tomatoes to at lunch. and everyone that is left has B lunch and i have A...wtf.

well my human i own that gave birth to me is making diner so i have to leave and go back the straight house. buh byes

Aug. 16th, 2004

i stole this from Gopples... heh.

1. What is the geekiest part of your music collection?
urm... the boys. you prolly haven't heard of them. old old cd. ji think i will throw it away now.

2. What do you eat when you raid the fridge late at night?
popcorn, or fruit... urm sometimes ice cream.

3. What is your secret guaranteed weeping movie?
Boys don't cry...it actually pisses me off more than make me cry but hey.lion king haha(points at gabbi).

4. If you could have plastic surgery, what would you have done?
if my boobs get any bigger they are gone. annoying as hell omg.

5. Do you have a completely irrational fear?
being alone

6. What is the little physical habit that gives away your insecure moment?
i have no idea.

7. Are you a pyromaniac?
me like the fire.

8. Do you have too many love interests?
nope

9. Do you know anyone famous?
no but i have connections. so sweet!

10. Describe your bed:
wooden frame. a dark blue sheet thingy with a big spiral circle and lots of pillows. wOOt.

11. Spontaneous or planned?
depends.

12. Who should play you in a movie about your life?
um... i dunno maybe that brianna girl from american idol that got voted off. i would really have to sit down and think about who could actually play the parts of my friends... ... ... silleh question. next.

13. Do you know how to play poker?
yup.

14. What do you carry with you at all times?
you call thongs underwear gabbi. more like a lingshot up your ass *shivers*. my wallet and usually my keys.

15. What do you miss most about being little?
never being afraid of the stupid things that i am afraid of now. you just wanted to have fun when your little, you don't think about things so much.

16. Are you happy with your given name?
eh... its okay. no one else i know has it so i like it.

17. How much money would it take to get you to give up the Internet for one year?
ppfff... what give it up? it would have to be A LOT OF MONEY!

18. What color is your bedroom?
white and blue.

19. What was the last song you were listening to?
urm... signed, sealed, dilivered. i am at my dad's, he listens to oldies 100. but nothins wrong with old school.

20. Have you ever been in a play?
one in elementry school. haha i was the lead character. i am a techie now.

21. Have you ever been in love?
very much so yes.

22. Do you talk a lot?
when i get hyper.

23. Do you like yourself and believe in yourself?
again stupid question. yes i do.

24. Do transient, homeless, or starving people sometimes annoy you?
no but people that fake shit to get money piss me off.
i would give them food and maybe some clothes before i ever give them money.

25. Do you consider yourself to be a nice person?
yes... i can be.

26. Do you spend more time with your girlfriend/boyfriend or your friends?
my friends since i don't have a girlfriend and i of course don't have a boyfriend.

27. What is your ideal marriage location?
well i would have to choose from hawaii, canada, or massachusetts, or vermont. i would prolly go to canada or hawaii.

28. Which musical instrument do you wish you could play?
me guitar but if no that the drums. i love the sound of a piano too.

29. Favorite fabric?
uh cotton... ?

30. Something you love and hate?
my mom

31. What kind of bedding do you use?
haha. iunno.

32. Do you tell your friends about your sex life?
um sometimes i tell gabbi. but not all the time. she got mad at me when i didnt tell her i was dating someone until after we broke up. lol.

33. What's the one language you want to learn?
GERMAN!

34. How do you eat an apple?
with a knife.

35. What do you order at a bar?
margaritas, white russians.

36. Have you ever pierced your body parts?
my ears.

37. Do you have tattoos?
not yet.

38. What's one of the funniest things you've ever done?
i can't remember but i am sure my friends could pick one out.

39. Do you drive stick?
learning.

40. What's one trait you hate in a person?
hatred

41. What kind of watch(es) do you wear?
nike

42. Most frivolous purchase?
iunno

43. Do you consider yourself materialistic?
heh. no

44. What do you cook the best?
mac n cheese(homemade) and beer bread. *drools* homemade bread.

45. Favorite writing instrument?
smooth writing pens. don't care what brand just as long as its smooth.

46. Do you prefer to stand out or blend in?
both i guess.

47. Would you ever go out dressed like the opposite sex?
um i kinda do already. i don't try its just whats comfy.

48. What's one car you will never buy?
a FORD. :P

49. What kind of books do you like to read?
um books.i like books written by T. Novan, Taylor Rickard, and Blayne Cooper.

50. If you won the lottery, what would you do?
get away from my mom. save money for college, and enjoy life. i may give a little some close friends.

51. Burial or cremation?
prolly cremation. why take up room if i am dead.

52. How many online journals do you read regularly?
most the people on my friends list.

53. What's one thing you're a sore loser at?
that game on playstation 2 that Wes made me play. stupid ass game. i mean co'mon.

54. If you don't like a person, how do you show it?
i stay away from them.

55. Do you cry in front of your friends?
depends

56. What kind of first impression do you think you give to people?
iunno.

57. What's one thing you like to do alone?
read.write and think. it bad to try to think with someone else in your head.

58. Are you a giver or a taker?
giver mostly. but if you don't want it i do.

59. When's the last time you cried?
iunno

60. Favorite communication method?
IM b/c its the only way to get ahold of you people.

61. How many drinks before you're tipsy?
why i wouldn't know.

62. Do you think you're cute?
im hella cute.

63. Do you have problems changing clothes in front of friends?
i use the bath room to change. lol.

Aug. 13th, 2004

(no subject)

im bored. im gonna put pictures in. im following orders.








ok.

(no subject)

okay yes i am still alive but uh i cant really use my computer at home so i haven't updated in a while.
school starts soon but not soon enough. aug. 23rd we go back, and the stupid ass school is waiting till the first day of school to give us our schedules. thats bullshit i say bullshit. i am going this weekend to my dads and gonna go shopping for school and get clothes wOOt. i'll be back monday. i have been talkin to britt all day on the com. i am not aloud to hang out with any of my gay friends. god forbid. my mom is gettin on my nerves. gabbi is goin to Boston and cece is workin this weekend so yesh.

Jul. 22nd, 2004

(no subject)

& JUST THE BASICS

& Name: Tab
& Nicknames/Aliases: Skye, Tubey, titty, tabby
& Age: 16
& Location: virginia
& Hair color: dark brown
& Eye color: green
& Height: 5'5
& Weight: 145lbs
& Tattoos: none
& Piercings: none

& YOUR LOOKS

& Since I know your hair color, describe your hairstyle to me: short, curly, gel-like stuff in it
& Is it dyed: no
& Describe your eyes as well {large, small, almond shaped, two different colors, etc}: normal eye shape and they are green with orange in the center like cat eyes
& Any other distinctive/unusual markings on your body: nope- i have man hands if that counts, haha.
& Scars: a whittle one on my knee
& Freckles: nope
& Is your weight considered average to your height: yeah
& If not, do you want to lose weight: i wouldn't mind at least losing about 10 lbs
& Do you wear makeup: not that often
& What brands do you use: no cheap stuff b/c thats bad for my skin
& What do you wear on a normal basis: clothes, like jeans and a t-shirt and chucks
& Do you stay exclusive to one store, or shop at various stores: various. i go everywhere, hot topic sometimes, h&m, i usually just go to mall and hit all of them or go to georgetown
& Do you like Converse shoes: yesh, i was wearing them way before everyone else was...stupid nike company screwed them all up
& What about plaid: not that big a fan
& Studded belts/jewelry/etc: belts sometimes and i wear one necklace with a few silver rings
& How would people describe your "style": iunno i would have to ask i guess
& Do you enjoy getting dressed up: sometimes
& Most expensive item in your closet: iunno.
& Least expensive item in your closet: a 10 cent shirt from a yard salw... it was BRAND NEW!!! but i dunt wear it now.
& How often do you shop: uh when i have money
& Would you ever go shopping with me: i dunt know who you are but i guess, if your driving b/c i dunt have a car
& LOVE LIFE {MINUS THE SEX}

& Have a significant other: no
& And if so, what is their name {Single people, hold on}:
& How long have you two been together:
& Why do you like him/her:
& What do they look like:
& What things do you have in common:
& What things do they do that irk you:
& Are they "the one" for you:
& What romantic things have they done for you:
& If not taken {like me}, who are you crushing on: i'm not gonna tell ya and there ain't nothin you can do to make me.
& How long have you been crushin' on this person: three months
& Will/would you ever consider telling him/her about your feelings: already did
& Would you ever consider dating someone of the same sex: yup
& Why or why not: duh

& THE FAM

& Still living with (a) parent(s) {if you're over 18, that is}: yes and im 16
& Have any pets: yes. bubba my doggy
& Have any siblings {Names & ages}: yup, robbie-25
& Get along with them okay: yeah he lives in Florida
& Get along with your parent(s): most of the time but more with my dad
& Make you do any chores around the house: take out trash, wash dishes, wash clothes,clean and clean
& Overall good people with good intentions: i guess

& SCHOOL

& Current HS/Uni: falls church high school
& Planning to go to college HS folk, and if so, which one: ECU, Longwood, or Marymount
& Live in a dorm or outside campus: dorm
& Current G.P.A: *cough* heh
& School colors: green and gold and white
& School mascot: jaguar
& Got school spirit: not really
& Fave classes: last year it was english
& Fave teachers: Lally, Bousman, Berzonsky, Payne, and Powers
& Worst teachers: MR.SEDINE.OMG!!!
& Into any sports: SOCCER
& Attend any games: soccer, softball
& Clubs: GSA, and drama club
& Gotten any refferals/demerits and if so, what for: no
& What about Tardy Hall/detentions: no
& Been expelled/suspended, and if so, what for: no
& Are you popular: i got friends
& If not, what do you think about the popular crowd: whatever. there isn't really a pop. crowd but there are the "crowds" that everyone knows about. its stupid
& Are you an outcast: no
& If not, what do you think about the "freaks": *looksaround* what freaks?
& Or are you just a normal average person trying to get by: yesh
& Talkative and open or shy and introverted: depends
& Like to gossip: i will listen and jump in if someone says anything that ticks me off
& Did/do you buy the school lunch or brung/bring your own: buy... its so gross
& Gotten into any fights: not yet
& Witnessed any fights: no. bret kicked camden's ass when?
& What's your view on school dances: eh
& Went/going to Prom: maybe
& If not, who would you beat up if you had the chance: this is so messed up. whoever ticks me off, who else?
& Were in/In any special academic programs {IB, AICE, etc}: AVID
& If not, then did/do you take regular or honors classes or combo of both: regular but i will be taking ap classes in the future
& COMRADERIE

& Best friend(s): cece and gabbi
& How long have you known them: cece since 7th grade, gabbi since 4th
& Why do you like them: duh. because they're my homies, they make me laugh and they are hellez wonderfulz
& Get along, or have small petty fights constantly: we listen to cece complain a lot, jk cece i luv ya
& Do you forgive them easily, or not: forgive
& What is the worst thing one has done: can't think of anything
& Talk about them behind their back: no
& If so, did they find out:
& Have any gay/lesbian friends: yes
& Loudest: sara and amanda
& Shyest: britt... only at first
& Craziest: grant and wes
& Ditziest: jessica
& Happy-go-lucky: whitney
& Attitudal: courtney
& Sexiest: i will have to say Ricky.
& Problematic: iunno
& Funniest: eric and carlos
& Weirdest: whitney and paul
& Do you have more acquaintances than friends {like I do}: uh no... well ther are a few ppl in school i know and say hi to but we dunt really hang out
& What's for important in a friendship, empathy/trust: trust

& YOUR VICES & SECRETS

& Take drugs: no
& Rave/party all night: no
& Smoke: i have
& Got drunk: no
& Had sex: no
& If not, straight edge then: i'm not straight edge
& Or just have common sense not to do those things: i know not to do anything stupid
& Broken the law: of course
& Streaked/flashed: no
& Stolen anything: when i was little
& Snuck out: no
& Skinny-dipped: no
& Instigated a fight: no
& Egged/TP'd a house: no
& Anything else I should know about: not that i know about

& FAVORITES:

& Color: blue
& Number: 13
& Food: mac n cheese, chinese, homemade stuff
& Drink {non-alcoholic}: pepsi and red bull
& Drink {alcoholic}: white russians
& Animal: wild cats and orcas
& Sport: soccer and softball
& Day: saturday
& Season: summer and fall
& Year: silleh ?
& Time of day: afternoon
& Store: dunt have one
& Clothing item: iunno
& Shoes: converse
& Band: areosmith
& Song: bluest eyes in texas by the cardigans
& Music genre: indie rock, rock, classical... everything but opera
& TV show: csi, friends, simpsons, xena
& Cartoon: TMNT, daria, family guy
& Musical/play: chicago
& Movie:liar liar, mrs. doubtfire, all happy madison films, hook, sense and sensibility
& Book: words heard in silence
& Author: T.Novan and Taylor Rickard and Blayne Cooper
& Artist: uh i dunt know
& Language: german
& Celebrity: Alan Rickman
& Comedian: Ellen, Eddie Izzard, and Robin Williams
& Singer: melissa ethridge? haha
& Country: america. *shrug*
& State: CAlifornia
& TV station: VH1 and showtime 2
& TV character: Chandler
& Radio station: 99.1, 101.1, 104.1,107.3,101.5
& Person in the whole world: TN and Taylor

& MUSICA

& All-time band: areosmith
& All-time song: heard it through the grapevine
& All-time singer: iunno
& All-time music video: i dunt know!
& Soundtrack: chicago
& First CD you ever owned: Grease. heh
& How many CD's do you own now: about 300
& Any embarrassing CD's in your collection: yes (mariah carey, lou bega, bsb, nsync, etc). i dont listen to them anymore
& Current fave CD: i dunt really have new cds, i got hoobastank and evanesance but they aren't my fav.
& Download music: yes.
& Have an iPod, etc: no
& Have a specific genre you listen to, or enjoy lots of music: everything
& Pop/country: country
& Emo/alternative: emo
& Death-metal/rock: rock
& Trance/trip-hop: trip hop
& Like imported/foreign music: well HIM, but they're not so foreign anymore.
& Enjoy classical: yup
& Can you play any instruments, and if so, what: i started playin the guitar
& How long have you been playing it: uh well i got it in 8th grade but i haven't sat down to practice in a while
& If you can't play any instruments, what would you like to learn and why: i wouldn't mind learning drums and piano
& Been/In a band: no
& If so, what's your band's name and what do you play: n/a
& Been to (a) concert(s)/show(s): duh
& If so, who did you see: a lot. the best one was hot hot heat/ima robot/french kicks at the 930 club!!!!
& Ever gone backstage: all the time... at a local show.

& TV / MOVIES

& TV shows: csi, early edition haha, vh1
& Why do you like those shows: i love the 90's baby
& Any specific characters you like on them:eh
& Or actors: alan rickman but he isn't on any of those haha
& Reality shows: yes. surviver
& Soap operas: no
& Game shows: eh
& Talk shows: no but its funny to see those girls jump up and down and point to there baby's daddy and say "i told you so biotch"
& News channels: channel 9
& Like educational programmes such as the PBS/Discovery/History/Science channel: history and heath channel.
& What about makeover shows {On a person, house, etc}: no.
& Isn't Comedy Central awesome: yeah
& MadTV/SNL: i dunt really watch them anymore
& Favorite skit from either above show: the asain lady and stewart
& MTV/VH1/BET: VH1. MTV has ruined rock
& Animated shows: aqua teen, simpsons, family guy, daria, south park, futurama
& Wasn't Nickelodeon better ten years ago: no... yes
& Receive channels like Showtime, Cinemax, etc: i miss those... my mom deleted them
& How many hours do you say you watch TV a day: not alot... i watch lots of movies
& In a week: uh i dunt know
& All-time movie: liar liar
& Quote your favorite movie: the pen is blue... the pen is blue... the god damn pen is blue.
& Best Actors: Alan rickman, robin willliams-harry man
& Best Actresses {Ugh, I hate this term}: angelina jolie and catherine zeda jones
& Worst Actors: the guy that plays that guy in the old ceasar movie we had to watch in english
& Worst Actresses: hilary duff... sell out
& Last movie you saw in the theatre: spiderman 2
& How was it: kewls
& What movies do you want to see: de-lovely, saved and and 9/11
& Drama/comedy: comedy
& Horror/suspense: horror
& Fantasy/reality: dunt care
& Gratuitous nudity in a film = "artistic expression" or porn: depends. if they are just screwing the whole time and theres no story line then its porn
& BELIEFS OF ALL KINDS

& Believe in God: i believe in a higher spirit
& Attend church: use to
& If not, then are you spiritual: u could say i am i guess
& Or are you an atheist, and why: no i am not atheist
& Alien life: yes.
& Ghosts: yes
& Miracles: yes
& Wishing on stars: no
& Magic: not really
& Love at first sight: sometimes

& YOUR VIEWS

& Abortion: pro
& George Bush: cant go screw himself sideways
& Politics: hate politics.
& Fast food: if its subway its the right way
& Death penalty: for
& Sex before marriage: why not
& Legalizing marijuana: not really
& Cheap labor: necessary
& Feminists: kinda annoying
& Eating disorders: stupid as shit
& The media: OMG!!! stupid stupid ppl.annoying as hell
& Gay marriages: all for it baby
& Gun control: everyone has the right to have a gun under the 2nd ammendment blah blah blah... the automatic 9 mm should not be aloud for civilians, there is no purpose for it unless its in the military
& The depletion of the Ozone layer: right...
& Meat: *drools* i love steak
& Censorship: i'll go with against
& Video-game violence: wtf? of course.
& War: if its needed but i dunt like it

Previous 10

September 2006

S M T W T F S
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Syndicate

RSS Atom
Powered by LiveJournal.com